مصوبات جدید در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا در سطح جزیره کیش ابلاغ شد:

اعمال محدودیت سفرهای دریایی کیشوندان و گردشگران به مقصد کیش

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته در کمیته ویژه نظارت بر کووید‌19؛ كاهش 50درصدی تردد شناورها و ممنوعیت ورود خودروهای پلاک سرزمین اصلی به کیش تصویب شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مصطفی خانزادی از جزئیات اجرای مصوبه محدودیت سفرهای دریایی کیشوندان و گردشگران به مقصد کیش خبر داد و گفت: شناورهایی که برای جابه‌جایی مسافر به مقصد کیش فعالیت می‌کنند، با کاهش۵۰درصدی تردد مجاز به ارائه خدمات می‌باشند.

وی با تاکید بر ممنوعیت ورود خودروهای سواری پلاک سرزمین اصلی به جزیره کیش اظهار داشت: ورود خودورهای سورای یاد شده به این منطقه از چهارشنبه چهارم تیرماه ممنوع است.

خانزادی خاطرنشان کرد: شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش مسئولیت برنامه‌ریزی، نظارت و کنترل اجرای این دو مصوبه را برعهده دارد.

معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش در پایان افزود: به منظور حفظ سلامت ساکنین جزیره کیش، آن دسته از افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، محدودیت‌های جدید با شرایط حاکم بر جزیره کیش اعمال خواهد شد و با متخلفین برابر مقرارت برخورد قانونی می‌شود.

گفتنی است، جلسه کمیته ویژه نظارت بر کووید۱۹ پنجشنبه هر هفته با هدف کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در جزیره کیش برگزار می‌شود.