با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد صورت گرفت:

افتتاح زمین چمن مصنوعی در روستای هلر جزیره قشم

زمین چمن مصنوعی روستای هلر جزیره قشم همزمان با نهمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان قشم و هیات همراه افتتاح شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، سازمان منطقه آزاد قشم با هدف تقویت روحیه ورزشی جوانان و نوجوانان روستای هلر، زمین این فضای ورزشی به مساحت ۲۹۰۰مترمربع را به دهیاری این روستا هدیه کرده است.

در این زمین، فضای چمن مصنوعی به مساحت ۲۴۰۰مترمربع و ۱۵۰متر تاسیسات شامل دفتر مجتمع، رختکن گروه‌ها و داوران، ۵چشمه سرویس بهداشتی، منزل سرایداری، کافی‌شاپ و بخشی هم به سکوی تماشاگران اختصاص داده‌شده است.

این زمین با ۱۰میلیارد ریال اعتبار از سوی خیران این روستا، دهیاری هلر و همچنین کمک یک میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد قشم، همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر افتتاح شد.

گفتنی است، ۱۶طرح عمرانی، گردشگری و صنعتی سازمان منطقه آزاد قشم و بخش خصوصی تحت حمایت این سازمان، به ارزش افزون بر دو هزار و ۵۰۴میلیارد ریال اعتبار، با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در این منطقه افتتاح می‌شود.