مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

افتتاح مجتمع تجاری-‌تفریحی گلکسی‌سنتر اروند در سال۱۴۰۰

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مجتمع تجاری-‌تفریحی گلکسی سنتر 40درصد رشد فیزیکی داشته است و در نیمه اول سال‌1400 به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، امروز اسماعیل زمانی به همراه معاون سرمایه‌گذاری این سازمان از روند ساخت و پیشرفت فیزیکی مجتمع تجاری-تفریحی گلکسی سنتر، بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه مجتمع تجاری-تفریحی گلکسی سنتر در موقعیتی منحصربه‌فرد در منطقه آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) در منطقه دیری‌فارم در مجاورت ساختمان جدید سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این مجتمع ۴۰درصد رشد فیزیکی داشته و در نیمه اول سال‌۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید و یکی از ظرفیت‌های گردشگری منطقه محسوب می‌شود.

زمانی تصریح کرد: ابعاد بزرگ این پروژه و ترکیب کاربری‌های همگن و متنوع آن به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که توجه کاربران فرامنطقه‌ای را به خود جذب خواهد نمود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، ظرفیت‌های موجود در منطقه را یکی از عوامل موفقیت این پروژه دانست و تاکید نمود: بهره مندی از امتیازات بی‌شمار تجارت در منطقه آزاد اروند، در کنار دسترسی عالی از جاده آبادان و خرمشهر و خصوصیات آیکونیک طرح گلکسی، آینده درخشان این مرکز را تضمین نموده است.

گفتنی است، مجتمع تجاری-‌تفریحی گلکسی سنتر در سه طبقه جمعا به مساحت ۲۳هزار مترمربع در زمینی به مساحت ۳۰هزار مترمربع  با اعتباری بالغ بر ۳هزار میلیارد ریال در حال ساخت است.