معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

افتتاح پروژه ۲۷۰میلیون یورویی ذخیره‌سازی نفت در قشم

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از افتتاح فاز نخست پروژه ذخیره‌سازی نفت و فرآورده‌های نفتی با سرمایه‌گذاری 270میلیون یورویی بخش خصوصی تحت حمایت این سازمان خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، کیهان عباسیان با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر بیان داشت: این پروژه بسیار مهم حوزه نفت که زمینه اشتغال پایدار برای ۱۱۰نیروی کار ازجمله بومیان جزیره قشم را به همراه دارد، توسط شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت قشم سرمایه‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: ۱۱پروژه دیگری که مجوز فعالیت آنها توسط معاونت حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم صادر شده است نیز با یک هزار و ۸۶۷میلیار ریال سرمایه‌گذاری، شرایط اشتغال ۲۳۰نیروی جویای کار را فراهم می‌کند.

به گفته معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم، بسته‌بندی آب آشامیدنی، دو شرکت تولید ماهی خشک، انواع قهوه فوری، انواع عطر و ادکن، دو شرکت در زمینه تولید طلا و جواهر، بسته‌بندی مواد غذایی، زغال، سایت پسکرانه شهید رجایی و بسته‌بندی چای ۱۱پروژه دیگری هستند که در ایام دهه فجر در این منطقه افتتاح می‌شوند.

بنا به این گزارش، همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر ۳۶طرح مهم صنعتی، اقتصادی و گردشگری با سرمایه‌گذاری ۲۷۰میلیون یورویی و بیش از چهار هزار میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد قشم و بخش خصوصی تحت حمایت این سازمان به بهره‌برداری می‌رسد.