با حضور مشاور رئیس‌جمهور انجام گرفت:

افتتاح چند پروژه عمرانی، ورزشی و گردشگری در جزیره کیش

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه مهدی کشاورز مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش، از چند پروژه عمرانی، ورزشی و گردشگری جزیره کیش بازدید به عمل آوردند.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، سعید محمد با حضور در فرودگاه بین‌المللی کیش، از پروژه درحال ساخت ترمینال بین‌المللی کیش و همچنین پروژه بازسازی و نصب تجهیزات ترمینال بندری مسافری به عنوان اولین بندر مسافری گردشگری هوشمند کشور در کیش بازدید کرد.

افتتاح دو پروژه ورزشی، «سالن‌های اسکواش» و «بازسازی و بهسازی مجموعه ورزشی میرمهنا» جزیره کیش ازجمله پروژه‌هایی بود که توسط مشاور رئیس‌جمهور و مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

براساس این گزارش، بازسازی و بهسازی سالن‌های اسکواش جزیره کیش، با ۷۴میلیارد و ۱۹۵میلیون ریال اعتبار اولیه و در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۵۰مترمربع احداث و شامل ۵کورت بین‌المللی مورد تایید فدراسیون جهانی اسکواش WSF‌(۳کورت آقایان و ۲کورت بانوان) است.

همچنین، مجموعه ورزشی میرمهنا نیز یکی از بزرگترین سالن‌های تمرینی ژیمناستیک کشور است که در زمینی به مساحت ۲هزار و ۲۹مترمربع واقع شده است.

گفتنی است، «سعید محمد» مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی روز دوشنبه (۲۳اسفندماه) به منظور حضور در آیین تکریم سرپرست و معارفه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش به این جزیره مرجانی سفر کرد.