افتتاح ۲بلوک مجتمع مسکونی پروژه ستاره کیش توسط رئیس‌جمهور

پروژه مجتمع‌های مسکونی ۱۲۶واحدی و ۱۹۱واحدی در دو بلوک «خرداد و دی»، با زمینی به مساحت 12700مترمربع و با سرمایه‌گذاری بالغ بر 300میلیارد تومان، از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، بلوک‌های «خرداد و دی» مجتمع مسکونی پروژه ستاره کیش، معروف به پروژه ۲۰۰۰واحدی، به ترتیب در زمینی به مساحت ۸۲۰۰مترمربع و ۴هزار و ۱۰۰مترمربع، دارای‌۱۹۱ و ۱۲۶واحد، در ۱۳ و ۱۲طبقه با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۷۰میلیارد و ۱۱۰میلیارد تومان، با ایجاد ۴۰نفر فرصت شغلی، در جزیره کیش افتتاح خواهد شد.

مدیر شعبه کیش شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب با بیان این که ۱۰بلوک از پروژه مجتمع ستاره کیش وابسته به بانک مسکن از سال‌۸۴ در زمینی به مساحت ۱۸هکتار در ۴فاز ویلایی، عملیات اجرایی خود را آغاز کرده است، گفت: از سال‌۸۶ تا ۸۸، فاز یک با ۷۲واحد، فاز دو با ۹۶واحد، فاز سه ویلایی ۸۴واحد و همچنین فاز‌۴ یک پروژه ۷۳واحدی به اتمام رسیده و تحویل خریداران شده است.

ناصر مقدم‌نژاد در راستای ایفای رسالت اجتماعی به منظور فراهم نمودن آرامش‌خاطر خریداران، پلاک‌های تفکیکی قطعات ویلایی و بلندمرتبه این پروژه را یکی از ویژگی‌های مجتمع مسکونی ستاره کیش عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به این که پلاک‌های این مجموعه تفکیک شده است، پس از اتمام هر پروژه و اخذ پایانکار، نسبت به دریافت سند تک‌برگ مالکیت اقدام می‌شود؛ از این رو با فراهم شدن این شرایط، مالکین این واحدها زمان فروش ثانوی با مشکلی مواجه نخواهند شد.

وی تصریح کرد: تاکنون نیز انتقال سند مالکیت ۳۲۵واحد ویلایی به نام خریداران انجام شده است.

مقدم‌نژاد افزود: طرح توسعه این پروژه در ۸بلوک ۱۳۰۰واحدی و با افق‌۱۴۰۲ با حجم سرمایه‌گذاری ۱هزار و ۵۰۰میلیارد تومان، تمام این پروژه به اتمام و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر شعبه کیش شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، احداث مرکز تجاری و تفریحی در قلب پروژه ستاره کیش که دارای ۶۰غرفه تجاری و تفریحی، باشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، هایپرمارکت و فودکورت است را از پتانسیل‌های این پروژه بر شمرد و اذعان نمود: این پروژه تجاری-تفریحی از سال‌۹۷ آغاز شده است و در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰مترمربع با زیربنای کل ۱۸۰۰۰مترمربع با پیشرفت ۳۰درصدی، یکی از پروژه‌های شهری فازهای شهرک صدف است و با ظرفیت خدمات‌دهی در سطح فرامحلی، نیازهای شهرک صدف و کل جزیره زیبای کیش را نیز می‌تواند تامین کند که تا نوروز سال‌۱۴۰۱ به افتتاح خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: پروژه ستاره کیش از نظر مساحت به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ جزیره کیش محسوب می‌شود که تاکنون تعهد خود را درخصوص تحویل واحدها به خریداران به نحو مطلوب انجام داده است و در فاز‌۴ ویلایی نیز ۶ماه زودتر از موعد قرارداد، واحدها به خریداران تحویل داده شده است و بدون واسطه‌گری، فروش واحدهای مسکونی این پروژه مستقیم توسط شرکت انجام می‌شود و این اقدام نقش مهمی در قیمت‌گذاری و تثبیت قیمت در منطقه دارد.

مدیر شعبه کیش شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب افزود: قیمت پایه واحد‌های مسکونی این پروژه از سوی هیات مدیره شرکت ابلاغ شده و در حال عرضه و آماده واگذاری است و نقش تعیین کننده‌ای در قیمت‌گذاری منطقه دارد.

گفتنی است، پروژه ستاره کیش در بخش بلندمرتبه در طراحی نخست با پیش‌بینی ۱۶۰۰واحدی این پروژه ۱۰درصد به متراژهای بالای ۲۰۰مترمربع اختصاص داده شده و همچنین  پروژه ۳۲۱واحدی، یکی از پروژه‌های این مجموعه است که دو سال پیش آغاز شده و تا سال‌۱۴۰۱ به اتمام می‌رسد و این واحدها از ۶۲ تا ۱۰۱متر به عنوان متراژهای کوچک با امکانات هتلینگ و سالن‌های ورزشی براساس نیاز اقشار مختلف جامعه در نظر گرفته شده است.