در دیدار مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی مطرح شد:

افزایش همکاری‌ها در راستای حمایت از فعالان اقتصادی منطقه آزاد انزلی

در دیدار نوروزی رضا برهانی‌نیا مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان با مهندس علی اوسط اکبری مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، دوطرف درخصوص افزایش تعاملات و ارتقای خدمات به فعالان اقتصادی گفت‌وگو کردند.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، در این نشست دوطرف درخصوص ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی برای فعالان اقتصادی منطقه آزاد انزلی جهت آشنایی با آخرین قوانین و مقررات حوزه مالیاتی کشور و ارائه خدمات به‌روزتر از طریق سامانه‌های الکترونیکی موجود به تبادل‌نظر پرداختند.

گفتنی است، در این دیدار معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی و معاون اداره کل امور مالیاتی استان حضور داشتند.

لازم به ذکر است، پیش از این و در نخستین روز کاری رسمی سال‌۱۴۰۱، منطقه آزاد انزلی میزبان دکتر سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی بود که در دیدار از این منطقه و گفت‌وگو با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، ضمن انتقاد از سرعت‌عمل در اجرای طرح ملی اتصال این منطقه به خط ریل سراسری، روند اجرای آن را قابل‌قبول عنوان کرد و موافقت خود را با پیگیری تصویب طرح توسعه منطقه آزاد انزلی در هیات دولت ابراز داشت.