مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت:

اقدامات عملیاتی با محوریت اقتصاد مقاومتی جهت جذب گردشگر در جزیره کیش

نشست کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران با حضور مهدی کشاورز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جمع اعضای کمیسیون  گردشگری اتاق بازرگانی ایران گفت: فرآیند توسعه در کیش طی سالیان متمادی متوازن نبوده و از این‌رو شاهد وضعیتی هستیم که جبران آن نیازمند یک تلاش علمی بی‌وقفه با حمایت همه‌جانبه نهادهای فرادستی است.

مهدی کشاورز با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌های گردشگری جزیره کیش افزود: مگر می‌شود بر‌ای ساخت این همه هتل در جزیره کیش سرمایه‌گذاری شود ولی در این جزیره هنوز با مشکلات زیرساختی نظیر آب و برق و فاضلاب دست و پنجه نرم کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: با افتتاح ترمینال جدید فرودگاهی کیش به عنوان هوشمندترین فرودگاه کشور، تکمیل باند جنوبی فرودگاه کیش، ساخت مدول دوم فاضلاب جنوبی جزیره و همچنین طراحی نقشه جامع گردشگری جزیره کیش، به‌زودی شاهد تحول در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گردشگری این جزیره خواهیم بود.

کشاورز تصریح کرد: وقت آن است که از گردشگری توده‌وار فاصله بگیریم و تلاش کنیم با محوریت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اقدامات عملیاتی ویژه‌ای برای جذب گردشگر در تمامی ایام سال آن هم با محوریت نقش‌آفرینی بخش خصوصی طراحی و عملیاتی نماییم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان ضمن دعوت از اعضای کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران برای بازدید از زیرساخت‌های جدید گردشگری جزیره کیش، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بخش خصوصی جزیره کیش، بخشی توانمند، متعهد و دلسوز است و هر جا که به بخش خصوصی اعتماد شده، شاهد پویایی و نشاط اقتصادی در بخش‌های مختلف کشور بوده‌ایم.