در دیدار سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با فرمانده ناوتیپ رزمی‌۱۱۲ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه قشم عنوان شد:

امنیت و اقتدار خلیج‌فارس مرهون حضور سپاه پاسداران است

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، امنیت و اقتدار حاکم در خلیج‌فارس را مرهون حضور سپاه پاسداران دانست.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی در نشست صمیمانه با فرمانده ناوتیپ رزمی‌۱۱۲ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه (ندسا) قشم بیان داشت: تامین امنیت این منطقه استراتژیک توسط نیروهای غیرتمند سپاه پاسداران، افتخاری برای کشور است.

وی با تاکید بر توان اقتصادی منطقه آزاد قشم افزود: این منطقه دارای ظرفیت‌های بسیاری به‌ویژه در حوزه ساخت و صادرات تولیدات ملی است که می‌تواند نقش بسزایی در گردش اقتصاد و ارزآوری کشور ایفا کند.

فتح‌الهی، قدرت جنگاوری و دلیل تفاوت نیروهای نظامی ایران با نیروهای نظامی سایر کشورها را در ایمان و تعهد آنان دانست و ادامه داد: نیروهای نظامی ما براى حفظ استقلال، امنیت و تمامیت ارضى ایران، همیشه با اقتدار کامل در صحنه بوده است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم همچنین به قدرت نظامی سپاه اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن در حوزه جنگ نظامی نمی‌تواند با ما مقابله کند و به همین دلیل به جنگ فرهنگی و اقتصادی روی آورده که لازم است در این راستا برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشیم.

گفتنی است، افشار فتح‌الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم صبح امروز (‌۶آذرماه‌۱۴۰۰)، با ناو سالار دوم پاسدار اسکندر میرشکاری‌نسب، فرمانده ناوتیپ رزمی‌۱۱۲ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه (ندسا) قشم، به همراه جمعی از فرماندهان سپاه شهرستان قشم و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم دیدار کرد.