با حکمی از سوی وزیر امور اقتصاد و دارایی صورت پذیرفت:

انتصاب عادل پیغامی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم

با حکم وزیر امور اقتصاد و دارایی و به پیشنهاد دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «عادل پیغامی» به‌عنوان «رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم» منصوب شد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی بنا‌بر پیشنهاد «حجت‌الله عبدالملکی» دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی، «عادل پیغامی» را به سمت «رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم» منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای عادل پیغامی

با عنایت به پیشنهاد دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی و تاییدیه رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران، در اجرای تفویض اختیار شماره‌۲۰۶۸۴۰ مورخ۰۸/۱۱/۱۴۰۱ و به‌ موجب این ابلاغ، به مدت سه‌سال به‌عنوان «رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی قشم» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن هماهنگی با دبیرخانه شورایعالی و با التزام به تعهدنامه مدیران دولت مردمی نسبت به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله اقدام مقتضی معمول دارید.

توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است، عادل پیغامی دارای کارشناسی ارشد اقتصاد و معارف اسلامی و دکترای علوم اقتصادی است و پیش ‌از این عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم بوده؛ علاوه‌بر عضویت هیات علمی دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام)، در سوابق خود، معاون آموزشی دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد، مدیرکل دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، عضو کمیته برنامه‌ریزی علمی و تدوین رسالت دانشگاه و عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی را دارد.