با حكمی از سوی مشاور رئیس‌جهوری صورت پذیرفت:

انتصاب وزیر اسبق جهاد کشاورزی به عنوان سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد اروند

با حكم مشاور رئيس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاري-صنعتي و ويژه اقتصادي، «محمدرضا اسکندری» به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند» منصوب شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، «سعید محمد» در حکمی «محمدرضا اسکندری» را به عنوان «سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد اروند» معرفی کرد.

طبق آنچه در حکم انتصاب محمدرضا اسکندری ذکر شده است، تجربه مدیریت کلان کشوری در سطوح مختلف و تخصص مرتبط در حوزه‌های اقتصادی و کشاورزی که نیاز امروز منطقه آزاد اروند و شهرهای آبادان و خرمشهر است، مبنای انتصاب وی به این سمت بوده است.

گفتنی است، «محمدرضا اسکندری» وزیر اسبق جهاد کشاورزی در دولت نهم، خوزستانی و سیاستمدار و مدیر اجرایی ایرانی است.

وی پیش از این به مدت ۱۲سال مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر بوده است.

اسکندری متولد سال‌۱۳۳۸ در اهواز، دانش آموخته کارشناسی مهندسی کشاورزی از دانشگاه چمران است و فعالیت سیاسی خود را از سال‌۱۳۵۸ در جهاد سازندگی آغاز کرد.

وی همچنین از سال‌۱۳۶۸ تا ۱۳۷۶ رئیس سازمان جهاد سازندگی استان خوزستان بود.

لازم به ذکر است، پیش از وی «حسین گروسی» با حفظ مسئولیت خود به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسئولیت سرپرستی سازمان منطقه آزاد اروند را نیز برعهده داشت.

در نشست شورای معاونین سازمان منطقه آزاد اروند، دکتر سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی ضمن تقدیر از زحمات «حسین گروسی»، حکم سرپرستی منطقه آزاد اروند را به «محمدرضا اسکندری» اعطا کرد.