معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری به منظور توسعه زیرساخت‌های صنعتی منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از تفاهم‌نامه همکاری مشترک با سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به منظور توسعه زیرساخت‌های صنعتی اروند خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، سیدعلی موسوی گفت: در نشستی که با حضور اسماعیل زمانی مدیرعامل این سازمان و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد؛ به این امر تاکید شد که توسعه شهرک‌های صنعتی و حمایت از سرمایه‌گذاران رونق تولید را به دنبال دارد.

وی افزود: مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای با همین محوریت به زودی در سفر محسن صالح‌نیا به منطقه آزاد اروند در راستای کاهش موانع پیش‌رو و تحقق اهداف شهرک‌های صنعتی بسته شود.

موسوی خاطرنشان کرد: در این دیدار، از روند اقدامات صورت گرفته و در دست اجرا این سازمان در حوزه زیرساختی شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر گزارشی به معاون وزیر صمت ارائه شد.

موسوی ادامه داد: در این نشست همچنین درخصوص موضوعاتی مانند واگذاری زمین، صدور پروانه ساخت‌، پایان کار و مجوز‌های تاسیس و بهره‌برداری به توافق رسیدیم.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند درخصوص اراضی که در اختیار منطقه آزاد اروند و شهرک‌های صنعتی استان خوزستان است نیز گفت: تصمیم بر این شد که این موضوع با پیگیری‌های کارشناسی و حقوقی بیشتری دنبال شود.