با هدف راستای ارائه تسهیلات و حمایت از فعالین اقتصادی صورت پذیرفت:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و بانک کشاورزی گیلان

در راستای ارائه تسهیلات و حمایت از فعالین اقتصادی، تفاهم‌نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و بانک کشاورزی گیلان با حضور علی اوسط اکبری مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و رضا نوری مدیر امور شعب بانک کشاورزی گیلان منعقد شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این نشست با اشاره به فعالیت بندر کاسپین و دو شهرک صنعتی در این منطقه بیان کرد‌: با توجه به موقعیت جغرافیایی ممتاز منطقه آزاد انزلی و روابط تجاری با کشورهای حاشیه خزر و اوراسیا، حجم نقدینگی مناسبی از سوی سرمایه‌گذاران، تجار و بازرگانان در این منطقه در حال تبادل بوده و با توجه به فعالیت بیش از ۱۵۰واحد تولیدی در دو شهرک صنعتی، بانک کشاورزی می‌تواند با ارائه خدمات به فعالین اقتصادی و واحدهای تولیدی به خصوص در زمینه کشاورزی موجب رونق فعالیت‌های اقتصادی شود.

علی اوسط اکبری مقدم در ادامه، بانک کشاورزی را یکی از بانک‌های خوشنام در زمینه ارائه خدمات دانست و خاطرنشان کرد‌: با گسترش فعالیت بانک کشاورزی در منطقه آزاد انزلی، تسهیلات بانکی مناسب و کم‌بهره در اختیار فعالین اقتصادی قرار خواهد گرفت .

همچنین، رضا نوری مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان نیز با استقبال از افزایش همکاری‌های دوسویه بیان کرد‌: به منظور سرمایه‌گذاری در هزار هکتار از بخش‌های کشاورزی آماده سرمایه‌گذاری هستیم و طرح‌های تسهیلاتی مناسب در اختیار سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی قرار خواهد گرفت.

بنابر این گزارش، در تفاهم‌نامه بین سازمان منطقه آزاد انزلی و بانک کشاورزی گیلان، به افزایش همکاری مبنی بر ارائه خدمات بانکی اعم از ارزی، ریالی، مالی و بانکداری الکترونیک به سازمان و حمایت از سرمایه‌گذاران جهت تولید صادرات با رعایت مقررات جاری بانک اشاره شده است.