در نخستین روز کاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی انجام پذیرفت:

بازدید از تقاطع غیرهمسطح و نقطه اتصال خط ریل سراسری به مجتمع بندری کاسپین

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در نخستین روز کاری خود از پروژه تقاطع غیرهمسطح در محدوده منطقه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند انجام فعالیت‌های زیرساختی و عمرانی این پروژه قرار گرفت.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علی اوسط اکبری مقدم از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید نامجو که به منظور مدیریت ترافیک ورودی و خروجی به فاز تجارت و گردشگری منطقه و مجتمع بندری کاسپین ایجاد شده، بازدید به عمل آورد.

در این برنامه که معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد انزلی نیز حضور داشت، مدیرعامل سازمان با حضور در نقطه اتصال خط ریل رشت به منطقه، در اسکله بندر کاسپین و بررسی نقشه اجرایی طرح و روند انجام فعالیت عمرانی آن، در جریان میزان پیشرفت این پروژه قرار گرفت و دستورات لازم فنی را درخصوص سرعت بخشیدن به فرآیند اجرای پروژه صادر نمود.

گفتنی است، عرشه تقاطع غیرهمسطح شهید نامجوی از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد انزلی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و به صورت روگذر و شبدری کامل بوده که طول شاخه اصلی تقاطع از ابتدای محل فراز تا انتهای محل فرود در حدود ۱۱۰۰متر در دو باند شمالی و جنوبی طراحی شده است.

لازم به ذکر است، این تقاطع جهت تامین کلیه مسیرهای حرکتی گردشی و تغییر مسیرها و نیز یک زیرگذر به طول ۶۰۰متر، جهت اتصال مسیر رشت-‌انزلی به مجتمع بندری کاسپین و به منظور توزیع متوازن بار ترافیکی محموله های تجاری و ترانزیتی و همچنین دسترسی مستقیم مسیر راه‌آهن به محل اسکله رو-رو طراحی شده است.