بازدید دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از شرکت تولید آب و برق قشم مپنا

مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه از شرکت تولید آب و برق قشم مپنا بازدید کردند. به گزارش اخبار آزاد مناطق، نیروگاه سیکل ترکیبی انرژی‌گستر قشم با اعتباری بالغ بر ۳هزار و ۵۵۰میلیارد ریال و ۳۸۶میلیون یورو سرمایه‌گذاری ساخته شده […]

مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه از شرکت تولید آب و برق قشم مپنا بازدید کردند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، نیروگاه سیکل ترکیبی انرژی‌گستر قشم با اعتباری بالغ بر ۳هزار و ۵۵۰میلیارد ریال و ۳۸۶میلیون یورو سرمایه‌گذاری ساخته شده و از ظرفیت تولید روزانه  ۵۰۰مگاوات برق و ۱۰۰هزار مترمکعب آب برخوردار است.

گفتنی است، مرتضی بانک جهت بازدید از پروژه‌های حوزه نفت و انرژی و شیلات منطقه آزاد قشم، صبح سه‌شنبه یکم آبان‌ماه با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار، امام جمعه شهرستان قشم و جمعی از معاونین، مدیران سازمان و شهرستان از طریق اسکله شهید ذاکری قشم وارد این منطقه آزاد شد.

بازدید از دو پالایشگاه نفتی بهین پالایش و اسکله حرا، قطعه سوم بزرگراه خلیج فارس و همچنین طولانی‌ترین پیست سافاری ساحلی کشور از دیگر برنامه‌های سفر مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به جزیره قشم است.