در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران صورت گرفت:

بازدید رئیس اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان اقلیم کردستان عراق از غرفه قشم

رئیس اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان اقلیم کردستان عراق در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران از غرفه منطقه آزاد قشم بازدید کرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، «شیخ مصطفی عبدالرحمان» رئیس اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان اقلیم کردستان عراق به همراه هیاتی از تجار و بازرگانان این اقلیم، در نخستین روز از افتتاح نمایشگاه اکسپو ایران‌۲۰۲۳، از غرفه منطقه آزاد قشم بازدید کردند.

در جریان این بازدید، هیات مذکور با ظرفیت‌های موجود در قشم و روند سرمایه‌گذاری در این منطقه آزاد آشنا شدند و برای همکاری مشترک در حوزه‌های تجاری و بازرگانی اعلام آمادگی کردند.

گفتنی است، غرفه منطقه آزاد قشم با معرفی ۵۰بسته سرمایه‌گذاری طراحی‌ شده به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی بازدیدکننده در این نمایشگاه، فرصت‌های سرمایه‌گذاری بی‌شماری در حوزه‌های صنعتی، گردشگری، شیلات و تولیدی‌ها را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد که فرصتی برای کمک به توسعه اقتصادی کشور محسوب می‌شود.

شایان ‌ذکر است، منطقه آزاد قشم در غرفه شماره‌۷ سالنA38 پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۱۷ تا ۲۰اردیبهشت‌ماه‌۱۴۰۲، پذیرای حضور سرمایه‌گذاران و بازدیدکنندگان علاقه‌مند است.