بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از شرکت تعاونی کارکنان این سازمان

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در دفتر شرکت تعاونی کارکنان این سازمان، در جریان آخرین فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حمیدرضا مومنی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی کارکنان این سازمان، خواستار ادامه روند مسیر توسعه و پیشرفت بیشتر این شرکت تعاونی در جنبه‌های مختلف ماموریتی، سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و ارائه خدمات شد.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه شرکت تعاونی کارکنان این سازمان در حوزه خدمات شهری عملکرد موفقی داشته است؛ از اقدامات صورت گرفته توسط کارکنان و نیروهای خدماتی این شرکت طی روزهای گذشته و در جریان ضدعفونی گسترده مکان‌های عمومی قشم قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم با تقویت بخش‌های مختلف خود در اجرای امور خدماتی و نظافتی، می‌تواند در آینده‌ای نزدیک قشم را به یکی از شهرهای نمونه کشور و جزیره‌ای پاک و زیبا تبدیل کند.

مومنی در ادامه از اشتغال‌زایی برای نیروهای بومی و تولید ثروت برای کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان مهم‌ترین مزیت‌های این شرکت تعاونی یاد کرد و ابراز امیدواری کرد در آینده‌ این مجموعه بتواند با رشد کمی و کیفی تجهیزات و امکانات، خدمات بهتری را در جزیره ارائه کند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم تاکنون به موفقیت‌های درخشانی دست پیدا کرده، اما نباید به این میزان موفقیت رضایت داد و باید با تلاش بیشتر به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

گفتنی است، هم‌اکنون ۴۸۱تعاونی در حوزه‌های مختلف خدماتی، تولیدی، کشاورزی و مصرف در شهرستان قشم مشغول فعالیت هستند.

لازم به ذکر است، شهریورماه سال جاری از شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان یکی از تعاونی‌های برتر شهرستان در سال ۹۷ تقدیر به عمل آمد.