همزمان با «روز ملی صنعت و معدن» انجام پذیرفت:

بازدید مشاور رئیس‌جمهور از یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های صنعتی غیردولتی کشور

امروز (پنجشنبه 10تیرماه) همزمان با «روز ملی صنعت و معدن» مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، با حضور در منطقه ویژه اقتصادی کاوه از یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین شهرک‌های صنعتی غیردولتی کشور بازدید کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حمیدرضا مومنی و هیات همراه در این سفر یک روزه از ایستگاه راه‌آهن اختصاصی و هاب سوخت، تصفیه‌خانه پساب صنعتی، انبارهای منطقه ویژه اقتصادی، شرکت سام استیل، شرکت کارا ماشین آرنا و همچنین شرکت پرسام رابر فارمد و شرکت پتروفند بین‌الملل بازدید کردند.

در ادامه سفر مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نشست هم‌اندیشی نیز با حضور مدیرعامل، مدیران و مسئولین منطقه برگزار شد.

گفتنی است؛ منطقه ویژه اقتصادی کاوه در بزرگ‌ترین شهر صنعتی کشور با همین نام و در فاصله حدود ۱۲۰کیلومتری پایتخت در حوالی شهر ساوه واقع‌ شده است. پیوستن این شهر به جرگه مناطق ویژه اقتصادی کشور در سال‌۱۳۹۰ و با گرایش صنعتی، خدماتی و تجاری به زمره مناطق ویژه اقتصادی کشور اتفاق افتاد و در نهایت در سال‌۱۳۹۳ این منطقه ویژه اقتصادی فعالیت‌های عملیاتی خود را آغاز کرد.

شهر صنعتی کاوه با قدمتی ۵۰ساله و فعالیت بیش از ۶۰۰واحد تولیدی به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین شهرک‌های صنعتی غیردولتی کشور محسوب می‌شود.