بازدید مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و هیات همراه از قطعه سوم بزرگراه خلیج فارس قشم

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با همراهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران سازمان و شهرستان از فاز سوم بزرگراه خلیج فارس قشم بازدید کردند. به گزارش اخبار آزاد مناطق، قطعه سوم پروژه بزرگراه خلیج فارس به منظور آسان‌سازی تردد در ساحل شمالی جزیره […]

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با همراهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران سازمان و شهرستان از فاز سوم بزرگراه خلیج فارس قشم بازدید کردند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، قطعه سوم پروژه بزرگراه خلیج فارس به منظور آسان‌سازی تردد در ساحل شمالی جزیره با اعتباری بالغ بر ۱۴۸میلیارد ریال آغاز شده و تاکنون ۲۸درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

با اجرای این پروژه، میدان درگهان و اسکله کاوه در دو باند رفت و برگشت به عرض هر باند  ۱۱.۵متر به یکدیگر متصل می‌شوند.

با توجه به پر رفت‌و‌آمد بودن این جاده، سه خط تندرو، کندرو و توقف اضطراری در هر باند برای روان‌سازی تردد در این مسیر طراحی شده است.

گفتنی است، دکتر بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور جهت بازدید از پروژه‌های حوزه نفت و انرژی و شیلات منطقه آزاد قشم، صبح سه‌شنبه یکم آبان‌ماه با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار، امام جمعه شهرستان قشم و جمعی از معاونین، مدیران سازمان و شهرستان از طریق اسکله شهید ذاکری قشم وارد این منطقه آزاد شد.