باید استاندارد و کیفی‌سازی در پروژه‌های کیش در اولویت باشد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در جزیره کیش یا کاری انجام ندهیم یا با استانداردسازی و کیفیت انجام دهیم. به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامحسین مظفری در آیین کلنگ‌زنی هتل ۷ستاره طلایی کیش که با حضور محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس برگزار شد، با اشاره با اقدامات خوبی که در حوزه اقتصادی کیش […]

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در جزیره کیش یا کاری انجام ندهیم یا با استانداردسازی و کیفیت انجام دهیم.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامحسین مظفری در آیین کلنگ‌زنی هتل ۷ستاره طلایی کیش که با حضور محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس برگزار شد، با اشاره با اقدامات خوبی که در حوزه اقتصادی کیش انجام شده است گفت: تاکید و دقت نظر معاونت اقتصادی بر فعالیت پروژه‌ها با طرح توجیهی ضرورتی برای استانداردسازی و کیفی‌سازی طرح‌ها و فعالیت‌ها در جزیره کیش است.

مظفری با بیان اینکه کاهش زمان اجرای پروژه‌ها با تسریع امور باید مورد توجه جدی قرار گیرد، تاکید کرد: در جزیره کیش در انجام امور باید دقت کنیم، اگر قصد انجام کاری را داریم با کیفیت و رعایت استانداردها باشد، در غیر این صورت و بدون لحاظ کیفیت بهتر است آن کار را انجام ندهیم.

وی تصریح کرد: امکانات ما از نظر اکوسیستم و زمین در جزیره کیش محدود است و باید در اجرای پروژه‌ها به این شرایط توجه کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برندسازی و ساخت پروژه‌ها براساس معماری کشور ما، شرایط اقلیمی و فرهنگی با ایجاد نماهای ویژه و ثبت این نماهای زیبا از دیگر مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد.

مظفری در پایان از حضور رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در این مراسم تقدیر و از تلاش‌های حسین رباتی به عنوان سرمایه‌گذار توانمند بخش خصوصی تجلیل کرد.

گفتنی است، آیین کلنگ‌زنی هتل ۷ستاره برج های طلایی کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس فراکسیون امید مجلس، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، سرمایه‌گذاران و نمایندگان جوامع و اصناف جزیره و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

این هتل در زمینی به وسعت ۱۶هزار مترمربع و در ۱۰طبقه با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰میلیارد تومان تا سال‌۱۴۰۱ هجری شمسی در جزیره کیش ساخته می‌شود.