در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاون برنامه‌ریزی دبیرخانه تاکید شد:

برنامه‌ریزی جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌های مناطق آزاد برای رونق اقتصاد ملی

در دیدار رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مناطق آزاد برای کمک به توسعه و رونق اقتصاد ملی کشور تاکید شد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی در این جلسه که با حضور جمعی از مدیران دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد، اظهار داشت: بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در مناطق آزاد کشور نیازمند برنامه‌ریزی و معرفی هستیم که در منطقه آزاد قشم تلاش‌های خوبی برای این حوزه صورت گرفته است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: حل مسائل و چالش‌های پیش‌روی مناطق آزاد کشور می‌تواند به تاثیرگذاری و نقش‌آفرینی این مناطق در رشد و رونق اقتصادی ملی بیانجامد.

براساس این گزارش، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز در این جلسه گفت: مناطق آزاد برای ایفای نقش مثبت در اقتصاد کشور، نیازمند معرفی بهتر و برندسازی هستند.

محسن حیدری تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه‌های کشور و همچنین استفاده دانش و آموزش‌های مرتبط، می‌تواند فرآیند توسعه در مناطق آزاد را تسهیل و تسریع کند.