مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت:

برنامه‌ریزی جهت ساماندهی گلزار شهدا شهر قشم و حمایت از خانواده شهدا

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه رئیس بنیاد شهید شهرستان قشم در جلسه‌ای با خانواده شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس، پیرامون حل مشکلات این خانواده‌ها و بهبود وضعیت عمرانی گلزار شهدای شهر قشم گفت‌وگو کردند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این جلسه که با حضور فرزاد میراب‌زاده اردکانی مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور خانواده شهدا و ایثارگران و نرگس بحرینی رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان قشم برگزار شد، حاضران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، به بررسی مشکلات خانواده شهدا و جامعه ایثارگران جزیره قشم پرداختند.

براساس این گزارش، مسائل عمرانی و حل برخی مشکلات قدیمی موجود در محدوده گلزار شهدای شهر قشم و تصمیم‌گیری جهت تسریع ساماندهی وضعیت عمرانی آن با تاکید بر اهمیت حفظ یاد و خاطره شهدا نیز یکی دیگر از بحث‌های مطرح شده در این جلسه بود که حاضران پیرامون آن صحبت و هم‌فکری داشتند.

در این جلسه همچنین عنوان شد که با بسیج امکانات موجود و سرمایه‌های سازمان منطقه آزاد قشم و با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌ها، تلاش مضاعفی را برای حمایت و خدمت به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در ابعاد مادی و معنوی به کار گرفته خواهد شد.

شایان ذکر است، با دستور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مشاور مدیرعامل در امور خانواده شهدا و ایثارگران، قرار است پیگیری مسائل مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران جزیره به ‌صورت مستمر ادامه پیدا کرده و با ایجاد ارتباطی نزدیک، تسهیلاتی برای حل و فصل مشکلات این خانواده‌های عزیز و ارجمند فراهم شود.