با هدف رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های مردم جزیره قشم صورت گرفت:

برگزاری نخستین دیدار مردمی و چهره‌ به چهره سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم

نخستین دیدار مردمی و چهره به چهره دکتر افشار فتح‌الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در فضایی صمیمانه و با حال و هوایی متفاوت از دیدارهای مشابه مدیران گذشته سازمان برگزار شد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، اقشار مختلف مردم جزیره قشم در این دیدارها که به‌طور جداگانه در محل مرکز بین‌المللی رشد قشم صورت گرفت؛ در کنار بالاترین مقام سازمان نشستند و خواسته‌ها، درد‌دل‌ها، گلایه‌ها، انتقادها، شکوائیه‌ها و حتی فریادهای خود را آزادانه با وی مطرح کردند.

براساس این گزارش، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم هم در این دیدارها با صبوری و تواضع، ضمن همراهی و همدلی با آنها  و ارائه راهکارهایی، دستورات مقتضی برای حل مشکلات آنها صادر کرد‌‌.

افشار فتح‌الهی در این دیدارها، مسائل، مشکلات و درخواست‌های مطرح شده از سوی مردم را بررسی و پس از شنیدن توضیحات و پاسخ‌های معاونان و مدیران ذیربط سازمان که در این دیدارها حضور داشتند، با صدور دستورات مقتضی مسئولان مربوطه را ملزم به حل مشکلات مردم نمود.

در این دیدارها موضوعاتی از قبیل مشکلات آبرسانی به روستاها، نوسازی و بهسازی مدارس، حمایت از موسسات آموزشی بخش خصوصی، آسفالت جاده‌ها، مشکلات سرمایه‌گذاران، درخواست‌های واگذاری زمین، صدور مجوزها، اشتغال و موارد مشابه توسط دیدار‌کنندگان مطرح شد و سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم هم پس از استماع درخواست‌های مطرح شده، دستورات مقتضی برای رسیدگی و حل آنها را صادر کرد.

بنا بر این گزارش، فتح الهی درخصوص مشکل آبرسانی به برخی روستاهای جزیره که در این دیدارها مطرح شد، از اصلاح شبکه آبرسانی روستاها توسط سازمان منطقه ازاد قشم خبر داد و گفت: در دیدار اخیر وی با مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب استان هرمزگان این شرکت نیز آماده‌سازی آب شیرین‌کن‌های جزیره را عهده‌دار شد.

گفتنی است، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در پاسخ به خواسته یکی از فعالان عرصه آموزش در بخش خصوصی قشم مبنی بر حمایت سازمان از موسسات برگزارکننده کلاس‌های کنکور، با اشاره به اینکه بالا بردن سطح کیفیت آموزش برای سازمان بسیار مهم است، برای کمک به این‌گونه موسسات اعلام امادگی کرد.