با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی انجام شد:

برگزاری نشست شورای قرارگاه راهبردی-‌عملیاتی مناطق آزاد و ویژه مردمی جهانی

نشست شورای قرارگاه راهبردی-‌عملیاتی مناطق آزاد و ویژه مردمی جهانی با حضور حجت‌الله عبدالملکی مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی، رؤسا و دبیران کارگروه‌های عملیاتی 28گانه برگزار گردید.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، در این نشست که چهارشنبه (۲۴خردادماه) در محل دبیرخانه شورایعالی برگزار شد؛ هر یک از رؤسا و دبیران کارگروه‌ها درخصوص اقدامات و دستاوردهای خود در این کارگروه‌ها گزارشی ارائه دادند.

در پایان این نشست، دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته، بر اهمیت نقش کارگروه‌ها در گره‌گشائی هرچه سریع‌تر مسائل مناطق تاکید کرد.

گفتنی است، این ۲۸کارگروه شامل کارگروه‌های برند و رسانه، برنامه‌ریزی، حقوقی، همکاری‌های بین‌الملل، حکمرانی داده‌ها، مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری، تنقیح قوانین و مقررات، پشتیبانی و زیرساخت، محیط‌زیست، اقتصاد دریا، شیلات، کشاورزی، صنعتی و معدن، مالیاتی، صادرات، اقتصاد هوشمند، الگوهای نوین اقتصادی، سرمایه‌گذاری، مالی و بانکی، حمل‌ونقل، انرژی، امور گمرکی و بازرگانی، فناوری و نوآوری، بهبود فضای کسب و کار، گردشگری، خانواده، محرومیت‌زدایی و صنایع خلاق است.