برگزاری همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار به میزبانی منطقه آزاد چابهار

? همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان سیستان و بلوچستان جمعه ۲۸دی‌ماه با حضور علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و یژه اقتصادی کشور در چابهار افتتاح می‌شود. ?همایش بین‌المللی «چابهار اینوست» با عنوان «چابهار دروازه طلایی توسعه […]

? همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان سیستان و بلوچستان جمعه ۲۸دی‌ماه با حضور علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و یژه اقتصادی کشور در چابهار افتتاح می‌شود.

?همایش بین‌المللی «چابهار اینوست» با عنوان «چابهار دروازه طلایی توسعه شرق» با معرفی بیش از ۱۰۰بسته سرمایه‌گذاری در قالب ۵پنل تخصصی با عنوان‌های صنعت و معدن، تجارت حمل و نقل و ترانزیت، نیرو و انرژی، گردشگری و صنعت توریسم، کشاورزی و شیلات و پنل سیاست‌های کلان سرمایه‌گذاری و تامین مالی در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار خواهد شد.

?سرمایه‌گذاران از ایران و کشورهای همسایه که عمدتا صاحب سرمایه‌ بومی سیستان و بلوچستان هستند، در این همایش شرکت می‌کنند و بسته‌های سرمایه‌گذاری متنوع از صنایع غذایی و پتروشیمی تا فولاد و گردشگری و پنل‌های خورشیدی و انرژی‌های نو به آنها ارائه می‌شود.

?این همایش در دو بخش، اول بررسی افق‌های توسعه‌ای چابهار و سیستان و بلوچستان و بخش دوم نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری فعلی استان و چابهار در دو روز ادامه داد. قرار است این همایش به رویداد ثابت سالیانه تبدیل شود.