با حضور استاندار خوزستان صورت گرفت:

بهره‌برداری از آزمایشگاه ویروس‌شناسی مولکولی دانشکده علوم پزشکی آبادان

استاندار خوزستان گفت: آزمایشگاه ویروس‌شناسی مولکولی دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن مجهز بودن، از استانداردهای لازم نیز برخوردار است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، سرانجام آزمایشگاه ویروس شناسی مولکولی آبادان با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان، شکراله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و با همراهی فرمانداران شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم استاندار خوزستان، آزمایشگاه ویروس‌شناسی دانشکده علوم پزشکی آبادان را مجهز و استاندار دانست و افزود: این آزمایشگاه چهارمین آزمایشگاه  تشخیص مولکولی پس از افتتاح دو آزمایشگاه در اهواز و یک آزمایشگاه در دزفول است که به بهره‌برداری رسید.

غلامرضا شریعتی با اشاره به اینکه بعد از این نمونه آزمایش‌های  شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان در این آزمایشگاه انجام خواهد شد، اظهار داشت: با افتتاح این آزمایشگاه قطعا بیماریابی استان تقویت و بیشتر خواهد شد، چراکه دستگاه راه‌اندازی شده در این آزمایشگاه ،در هر شیفت می‌تواند ۹۶آزمایش را انجام دهد.

گفتنی است، آزمایشگاه مذکور که توسط دانشکده علوم پزشکی و سازمان منطقه آزاد اروند به صورت مشارکتی به بهره‌برداری رسید، گام مثبتی در جهت تشخیص هرچه سریع‌تر بیماران مبتلا به کووید‌۱۹ است.