در نشست سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم و مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس مطرح شد؛

بهره‌گیری از ظرفیت‌های صداوسیما جهت رونق اقتصاد و گردشگری جزیره قشم

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم و مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس در نشستی بر هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در منطقه آزاد قشم جهت توسعه همکاری‌ها و تولید محصولات فرهنگی تاکید کردند.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، دکتر افشار فتح‌الهی در این نشست اظهار کرد: صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس با تهیه و تولید برنامه‌های مختلف جهت معرفی ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و دغدغه‌های تولیدکنندگان می‌تواند به بهبود خدمات‌رسانی در جزیره قشم کمک کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب جزیره قشم در زمینه‌های فرهنگی و هنری ادامه داد: اگر ظرفیت‌های فرهنگی و هنری موجود به‌ خوبی تبیین و به تولید اثر منجر شود، شاهد رشد، شکوفایی و حرکت در مسیر توسعه پایدار و متوازن خواهیم بود.

فتح‌الهی تصریح کرد: قشم ظرفیت‌های متعددی در حوزه‌های تولیدی و صنعتی دارد و صداوسیما مرکز خلیج‌فارس می‌تواند برای تقویت تولید ملی و حمایت از تولیدکنندگان فعال در این منطقه به تولید برنامه بپردازد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: همچنین با استفاده از ظرفیت‌های صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس می‌توان به تولید محصولات فرهنگی و هنری همسو با جاذبه‌های گردشگری و معرفی اماکن توریستی در جزیره قشم پرداخت و به جذب گردشگر کمک کرد.

همچنین، مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس در این جلسه، تولیدات مشترک با استفاده از ظرفیت‌های موجود در قشم را بستری مناسب برای تولید محتوای فرهنگی و هنری فاخر دانست.

مهران جلائی گفت: با کمک سازمان منطقه آزاد قشم و همیاری هنرمندان جزیره می‌توان به معرفی بهتر ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های مختلف پرداخت.

وی با اشاره به رویکرد مثبت موجود در نگاه مدیریتی جدید سازمان منطقه آزاد قشم، ابراز امیدواری کرد: تعامل و همکاری خوبی میان سازمان منطقه آزاد قشم و صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس باهدف تولید محصولات فرهنگی و هنری صورت پذیرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس همچنین خاطرنشان کرد: جزیره قشم دارای پتانسیل‌های متعددی است و ظرفیت ایجاد یک شبکه تلویزیونی و رادیویی مستقل را دارد.