در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد:

بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های بین‌المللی در پروژه‌های زیربنایی منطقه آزاد قشم

وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با یکدیگر، ضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی و زیربنایی جزیره قشم، درخصوص تامین منابع مالی و امکان استفاده از ظرفیت شرکت‌های بین‌المللی در پروژه‌های عمرانی و زیربنایی قشم مذاکره کردند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در دیدار محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، ضمن بررسی آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی جزیره قشم، بر ضرورت تسریع اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مرتبط حوزه‌های عمرانی و زیربنایی تاکید شد.

بررسی راهکارهای تامین منابع مالی در جهت اجرای پروژه‌های کلان عمرانی و زیربنایی در نقاط مختلف قشم با استفاده از ظرفیت شرکت‌های خارجی مورد تاکید دو طرف، موضوع دیگری بود که در دیدار وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد تاکید قرار گرفت.

گفتنی است، وزیر راه و شهرسازی در این دیدار همچنین بر استمرار برنامه‌های سازمان منطقه آزاد قشم جهت توسعه پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در نقاط مختلف جزیره و اقدامات صورت گرفته با هدف بهبود و استانداردسازی وضعیت محورهای مواصلاتی این جزیره تقدیر کرد.