علی درویش‌پور در نخستین جلسه کمیته درآمد و منابع سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد:

تامین منابع پایدار با استفاده از شیوه‌های نوین برای دستیبابی به توسعه متوازن در قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برای انجام فعالیت‌های زیرساختی و رسیدن به توسعه متوازن در حوزه‌های مختلف اقتصادی، گردشگری و... در جزیره، نیازمند تامین منابع پایدار و استفاده از شیوه‌های جدید هستیم.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علی درویش‌پور در نخستین جلسه کمیته درآمد و منابع سازمان منطقه آزاد قشم که با حضور معاونان و جمعی از مدیران این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: تمامی مدیریت‌ها و بخش های مختلف سازمان باید در حوزه تامین منابع و همچنین هزینه‌ها، عملکرد دقیقی داشته باشند.

وی با بیان اینکه موضوع تحقق درآمدهای سازمان منطقه آزاد قشم با جدیت پیگیری می‌شود، تصریح کرد: هدفگذاری صحیح بودجه‌ای و درآمدی یکی از موضوعاتی است که می‌تواند به توسعه متوازن و پایدار در این منطقه کمک کند.

درویش‌پور اظهار داشت: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی در جزیره وجود دارد که با استفاده از آنها و بازنگری در برخی فرآیندها، می‌توانیم شاهد بهبود وضعیت و حرکت پرشتاب به سوی توسعه در منطقه باشیم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: تامین منابع برای منطقه آزاد قشم یک موضوع مهم و اساسی است، اما مسئله‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد، نحوه مدیریت و مصرف این منابع است.

براساس این گزارش، در ابتدای این جلسه عابدین سعادتفر معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم گزارشی از آخرین وضعیت تکالیف بودجه‌ای به تفکیک معاونت‌ها و مدیریت‌های مختلف ارائه کرد.

گفتنی است، در ادامه این نشست، معاونان و مدیران حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود درخصوص ساز و کارهای پیشنهادی ایجاد منابع درآمدی جدید برای سازمان به اظهارنظر پرداختند و مقرر شد که این جلسات به صورت مستمر برگزار گردد.