به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل از سوی وزیر کشور صورت گرفت:

تجلیل از مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان دستگاه برتر عملکرد پدافند غیرعامل استان هرمزگان

مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم از اهداء تندیس یادبود به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و تجلیل از این سازمان به عنوان دستگاه برتر عملکرد پدافند غیرعامل استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، ضرغام احمدوند با اشاره به برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور، سردار باقری فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح  و سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیرکل‌های پدافند غیرعامل استان‌ها و استانداران، گفت: این جلسه ویدئو کنفرانسی به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل به میزبانی وزارت کشور برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه سازمان منطقه آزاد قشم بابت عملکرد مطلوب خود در حوزه پدافند غیرعامل، به عنوان دستگاه برتر استان معرفی شده و از زحمات حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان نیز تجلیل شد.

مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: پدافند غیرعامل در همه راهبردهای کالبدی، زیستی، سایبری، مردم محور، شهری، شیمیایی و اقتصادی باید برای مقابله با تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعال شود که در این حوزه، سازمان منطقه آزاد قشم توانسته نقش ارزنده‌ای ایفا کند.