مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت:

تحقق ۶۵درصدی راهبردهای جهش تولید در اروند

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با افتتاح سیزدهیمن واحد تولیدی از مجموعه طرح‌های «جهش تولید در سرزمین فتح»، 65درصد از راهبردهای جهش تولید در سال جاری در این منطقه محقق شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، اسماعیل زمانی در آیین بهره‌برداری از واحد تولیدی «نان صنعتی حافظ اروند» اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد اروند حمایت همه‌جانبه را واحدهای تولیدی کوچک و متوسط خواهد داشت.

وی با اشاره به افتتاح ۱۳واحد تولیدی و صنعتی از از ابتدای سال تاکنون در منطقه آزاد اروند افزود: این واحدها به لحاظ تولیدات محصولاتی که مستقیم مورد مصرف مردم قرار می‌گیرد و زمینه اشتغال‌زایی را فراهم می‌کنند، ازجمله واحدهای مهم و تاثیرگذار در اروند به شمار می‌روند.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امیدواریم تعداد این واحدها تا پایان سال با رشد بیشتری افزایش یابد و شاهد افتتاح اینگونه واحدهای تولیدی در منطقه آزاد اروند باشیم تا زمینه‌ساز اشتغال هرچه بیشتر در این منطقه شوند.

زمانی بیان کرد: این نوع واحدها با توجه به شرایط ویژه‌ای که دارند، کم‌هزینه و میزان اشتغال‌زایی بالایی دارند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پایان اظهار داشت: این نوع واحدهای کوچک و متوسط به لحاظ معنوی و مالی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند مورد حمایت قرار خواهند گرفت و در صورت نیاز نیز سرمایه‌گذاری مشترک با آنها خواهیم داشت.