مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد:

تحول‌آفرینی با فرهنگ‌سازی گردش شغلی در سازمان منطقه آزاد کیش

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم تکریم و معارفه مسئولان سه حوزه مدیریتی سازمان؛ بر ضرورت فرهنگ‌سازی گردش شغلی و بهره مندی از مدیران مجرب و دارای ایده‌های نو در بخش‌های مختلف این سازمان تاکید کرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، رحیم سرهنگی در مراسم معارفه مسئولان جدید سه حوزه مدیریتی سازمان منطقه آزاد کیش که در سالن اجتماعات برگزار شد، اظهار داشت: هدف غایی، گام برداشتن در مسیر مسئولیت‌های اجتماعی و خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم می‌باشد و تغییر مدیریتی با رویکردی جدید در دستورکار قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که شان و منزلت افراد در گرو پست‌هایی که به صورت امانت به ما سپرده می‌شوند، نیست، عنوان نمود: در سازمان منطقه آزاد کیش برگردش شغلی اعتقاد داریم؛ چراکه ایجاد انگیزه، خلاقیت و نوآوری با تعامل و همکاری و بهره‌گیری از نیروهای متخصص، تحقق می‌یابد.

به گفته سرهنگی، تحویل جایگاه‌های سازمانی به نفر بعدی در واقع پایان کار نیست؛ بلکه نقش‌آفرینی در جبهه کاری دیگر با یک رویکردی جدید، زمینه‌ساز تحولی بزرگ می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: تغییر مدیریتی یعنی تحولی دیگر با رویکرد جدید در حوزه مدیریتی و خدمت صادقانه به مردم و اگر مسئولی در زمان تصدی خود در هر پستی باعث ایجاد امضاهای طلایی و… نشده، نباید ناراحت تغییرات پیش‌رو باشد؛ بلکه در این مسیر همراه و همدلی با سیستم مدیریتی شود.

وی در رابطه با حاشیه‌های ایجاد شده ناشی از تغییرات مدیریتی، تاکید کرد: پذیرفتن مسئولیت یعنی گستره دامنه پاسخگویی و ارائه خدمات شایسته با ارتقاء سطح رویکرد مدیریتی است.

سرهنگی با اشاره به این‌که فرصت مدیریتی خیلی کوتاه است و باید این فرصت‌ها را مغتنم شمرد، اظهار داشت: مدیری که فقط به منظور استفاده از شان و منزلت جایگاه سازمانی مسئولیتی را می‌پذیرد، کارآمد و مفید نخواهد بود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: مسئولی که با نادیده گرفتن سطح مسولیت خود همانند یک کارمند در محل کارش حضور می‌یابد؛ به طور حتم برای ایجاد انگیزه کاری کارمندان تحت مدیریتش نیز عاجزا خواهد ماند.

گفتنی است، رحیم سرهنگی در احکامی جداگانه وحید نقشینه را به عنوان سرپرست مدیریت منابع انسانی، علی سوری را به عنوان سرپرست مدیریت فناوری، اطلاعات و ارتباطات، معراج حیدری را به عنوان سرپرست مدیریت تسهیل تولید و صنایع و رضا والی‌پور را به عنوان سرپرست اداره ثبت شرکت‌های سازمان منطقه آزاد کیش معرفی کرد و از خدمات مسئولان گذشته این حوزه‌ها قدردانی شد.