معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار اعلام کرد:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان، محور برنامه‌های هفته دفاع مقدس چابهار

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه ۸سال دفاع مقدس با جانفشانی، رشادت و فداکاری جوانان به رهبری حضرت امام خمینی‌(ره) باعث تحقق وحدت شد، گفت: سازمان در جهت بزرگداشت این هفته، آغاز ساخت المان شهدای گمنام منطقه آزاد چابهار به‌ عنوان برنامه شاخص در دستورکار دارد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، محمداکبر چاکرزهی، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان جهت ادامه راه شهدا از دیگر برنامه‌ها و محورهای گرامیداشت هفته دفاع مقدس هستند.

وی اضافه کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام در مسجد پیامبر اعظم‌(ص) و تجلیل از مقام شامخ شهدای ۸سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته است.

چاکرزهی بیان کرد: تجلیل از جوانان و سربازان نمونه که در کلانتری نیروی انتظامی و بسیج حوزه مقاومت شهید شوشتری منطقه آزاد چابهار مشغول به خدمت هستند در برنامه‌های هفته دفاع مقدس گنجانده ‌شده است.

وی گفت: همچنین از رزمندگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس تجلیل می‌شود و با ارسال پیامک و نصب بنرهایی در این خصوص در سطح منطقه آزاد چابهار این ایام گرامی داشته می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده، جشن امید و مراسم زنگ بازگشایی مدارس در روستای تاریخی تیس و افتتاح مدرسه ۸کلاسه در روستای کمب در این هفته، از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس هستند.