رئیس کمیسیون اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

تصویب ۱۶طرح در کمیسیون سرمایه‌گذاری و املاک منطقه آزاد اروند

رئیس کمیسیون اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند از تصویب 16طرح سرمایه‌گذاری و املاک، در چهارمین جلسه این کمیسیون خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، چهارمین جلسه کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و املاک منطقه آزاد اروند با حضور معاونین و اعضای اصلی این کمیسیون برگزار شد.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به آخرین وضعیت مصوبات کمیسیون اقتصادی منطقه آزاد اروند، گفت: در این کمیسیون واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران و تمدید قرارداد سرمایه‌گذارانی که به صورت مشارکتی و اجاره‌ای بخشی از اراضی سازمان منطقه آزاد اروند در اختیارشان است، مورد ارزیابی قرار گرفت.

موضوع بررسی و تصویب پروژه تجمیع، زیباسازی و اجرای عملیات ساماندهی دکل‌های مخابراتی در منطقه، مبحث دیگری بود که در این نشست مطرح و سیدعلی موسوی در توضیح آن اظهار داشت: هدف از این پروژه، اصلاح سیما و منظر شهری با نصب سازه‌های زیبا و متناسب با بافت‌های پیرامونی برای سایت‌های مخابراتی، کاهش تعداد دکل‌های‌BTS در سطح منطقه و جمع کردن دکل‌های مستقر در فضاهای مسکونی و آموزشی و بهداشتی است، که اجرای آن به تصویب جمع رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: پروژه سامانه ثبت خودکار تخلفات خودرویی به صورت کنترل هوشمند و همچنین هوشمندسازی کنترل ترافیک در منطقه آزاد اروند، از دیگر موارد مهم دیگری بود که مورد بحث و مناقشه قرار گرفت و در نهایت با رأی مثبت اعضاء به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند، تصمیمات اتخاذ شده در این کمیسیون برای منطقه را مهم دانست و خاطرنشان کرد: در این جلسه، ۱۶طرح سرمایه‌گذاری و صنعتی نیز مورد کارشناسی و تبادل نظر قرار گرفت و اعضاء کمیسیون اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند بعد از بحث و بررسی، این پروژه‌ها را نیز به تصویب رساندند.