معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس اظهار کرد:

تصویب ۹۳طرح سرمایه‌گذاری در کمیسیون اقتصادی ارس در سال۹۹

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس از تصویب 93طرح سرمایه‌گذاری با ارزشی بالغ بر 64هزار میلیارد ریال در کمیسیون اقتصادی این سازمان در طول سال گذشته خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، صفر شاسفند ضمن اعلام این خبر گفت: در طول یک سال گذشته ۹۳طرح سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در کمیسیون‌های اقتصادی این سازمان مصوب شد که میزان سرمایه‌گذاری این طرح‌ها ۶۴هزار و ۳۱۲میلیارد ریال می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مصوبه در حوزه صنعتی، کشاورزی، خدماتی و فرهنگی تفریحی می‌باشد، افزود: از میان طرح‌های مصوب، ۷۴طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۸هزار و ۱۷۳میلیارد ریال، ۱۳طرح کشاورزی با میزان سرمایه‌گذاری ۲۵هزار و ۸۴۱میلیارد ریال، ۵طرح خدماتی با میزان سرمایه ۲۷۵میلیارد ریال و یک طرح فرهنگی تفریحی با اعتبار ۲۳میلیارد ریال، مجموع ۹۳طرح مصوب شده ارس را در سال‌۹۹ تشکیل می‌دهند.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس در پایان خاطرنشان کرد: در طول سال گذشته ۳۶جلسه کمیسیون اقتصادی در سازمان منطقه آزاد ارس تشکیل شده است.

گفتنی است، تصمیم‌گیری درخصوص مشخصات فنی و برنامه زمان‌بندی طرح، تصویب اولویت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین طرح‌های سرمایه‌گذاری در منطقه و تعیین و تصویب مکان، متراژ و زمین مناسب جهت اجرای هرگونه طرح سرمایه‌گذاری برای متقاضیان، از مهم‌ترین وظایف کمیسیون اقتصادی سازمان منطقه آزاد ارس می‌باشد.