مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد:

تعامل جمعی در جهت ساخت یک سازمان حرفه‌ای با هدف توسعه جزیره قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در سومین جلسه شورای اداری این سازمان در سال‌۱۴۰۲ گفت: مشارکت در مدیریت سرمایه‌های انسانی یک سازمان، جزو اصول منابع انسانی است.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، عادل پیغامی در سومین جلسه شورای اداری سازمان منطقه آزاد قشم که با دستورکار بررسی مدیریت منابع انسانی با هدف توانمندسازی این نیروها و ارتقاء جایگاه سازمانی برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت یک کار علمی و حرفه‌ای است که نیازمند جدیت، رعایت ضوابط و مشارکت برای دستیابی به پیشرفت است.

وی اظهار داشت: هر مدیریت با آگاهی از نیازهای نیروهای تحت پوشش از اصول بهداشتی تا عوامل انگیزشی، می‌تواند در بهتر ساختن روابط سازمانی و نیروهای انسانی مشارکت داشته باشد.

پیغامی بر عدالت‌محوری بر‌اساس صلاحیت‌های حرفه‌ای تاکید کرد و بیان نمود: با خلق فرصت‌های جدید درآمدزایی، اصول بهداشت روان کارمندان تامین می‌گردد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خواستار تعامل جمعی برای ساخت یک سازمان حرفه‌ای با هدف توسعه جزیره شد ‌و خاطرنشان کرد: در این مسیر، همه بخش‌های مدیریتی با هم برابر و مسئول هستند.

گفتنی است، در این جلسه، کوروش آموزگار معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم با ارائه گزارشی از فعالیت مدیریت منابع انسانی و کارکردهای آن، چالش‌های نظام جذب، پرورش و ماندگاری نیروهای انسانی را با همکاری سایر مدیران مورد بررسی قرار داد و خواستار همکاری بین‌بخشی برای کمک به ارتقاء جایگاه سازمانی شد.