مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اظهار داشت:

تعلیم و تامین نیروی انسانی ماهر مورد نیاز صنایع منطقه توسط دانشگاه آزاد ماکو

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: انتظار می‌رود دانشگاه آزاد اسلامی با تعلیم و تربیت نیروی ماهر، نیروی انسانی مورد نیاز صنایع منطقه را تعلیم و تامین کند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، محمدرضا عبدالرحیمی در آیین امضای تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد ماکو، با تشریح کسب و کارهای محوری پنجگانه منطقه آزاد ماکو اضافه کرد: از سال‌۹۲ تاکنون ۳۸هزار میلیارد ریال در منطقه سرمایه‌گذاری صورت گرفته است و سرمایه‌گذاری‌های خارجی چشمگیری ازجمله نیروگاه و دیگر صنایع نیز در این منطقه انجام شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه با یافته‌های علمی و نرم‌افزاری می‌تواند در حوزه ارتقای بهره‌وری در کسب و کارهای مختلف ازجمله کشاورزی، صنعت، حمل و نقل و ترانزیت و گردشگری و معدن، نقش ویژه‌ای ایفا کند، اظهار کرد: خواسته فعالان اقتصادی و مردم پایبندی حاکمیت به قوانین و مقررات خاص مناطق آزاد است و با تثبیت اقتصاد کلان کشور، مناطق آزاد در مسیر صحیح خود قرار خواهند گرفت.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ایجاد آزمایشگاه غذا و داروی منطقه را نیز بسیار مهم ارزیابی کرد و تاکید نمود: چشم‌اندازی که برای این آزمایشگاه پیش‌بینی می‌شود، این است که درآینده به آزمایشگاه مرجع غذا و داروی شمال‌غرب کشور و حتی فرامنطقه‌ای تبدیل شود.

گفتنی است، با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشو،ر دفتر تقریب مذاهب اسلامی در دانشگاه آزاد واحد بین‌المللی ماکو راه‌اندازی شد.