معاون فنی و زیربنایی سازمان‌منطقه آزاد قشم عنوان کرد:

تعیین ضرب‌الاجل برای اداراتی که در ارائه خدمات مسکن مهر قشم کوتاهی کرده‌اند

معاون فنی و زیربنایی و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم به همراه شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر قشم، به دعوت جمعی از ساکنان مسکن مهر قشم از این شهرک بازدید کرده و مشکلات و مسائل این شهرک را از نزدیک بررسی نمودند.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، سعید اکبریان در این بازدید ضمن گفت‌وگوی بی‌واسطه با مردم و احصای مسائل و مشکلات اظهار داشت: بسیاری از مشکلات مسکن مهر از سالیان گذشته انباشته شده و کم‌کاری‌ها موجب شده تا وضعیت زندگی در این شهرک مناسب نباشد؛ از همین روی تلاش داریم تا تمام دستگاه‌های متولی به میدان بیایند و به وظایف خود در برابر ساکنان این شهرک عمل کنند.

وی ادامه داد: برخی زمین‌های خدماتی و عمومی شهرک که از سوی سازمان منطقه آزاد قشم تخصیص پیدا کرده به منظور بهبود وضعیت فضا، منظر و خدمات شهری سال‌هاست به حال خود رها شده و تاکنون اقدامی جهت آبادی آنها و احداث فضاهای عمومی و خدماتی صورت نگرفته است.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان تصریح کرد: به همین منظور درحال انجام اقدامات و مذاکرات لازم هستیم تا اداره راه و شهرسازی جهت تعیین تکلیف این زمین‌ها، اقدام موثر و مناسب را انجام دهد.

براساس این گزارش، جمعی از ساکنان مسکن مهر قشم با حضور در این بازدید در گفت‌وگو با مسئولین شهر، به بیان مشکلات موجود در شهرک پرداختند و وضعیت روشنایی و آسفالت معابر، جمع‌آوری زباله‌های شهری و سگ‌های ولگرد، ایجاد فضای سبز و خدماتی مناسب ازجمله مهم‌ترین درخواست‌هایی بود که از سوی ساکنان مطرح شد.

شایان ذکر است، مقرر شد افراد ساکن در شهرک مسکن مهر قشم در اسرع‌وقت نسبت به برگزاری انتخاب و هیات مدیره به منظور اداره شهرک و پیگیری مطالبات ساکنان اقدام نمایند.