همزمان با هفته گرامیداشت قوه قضاییه انجام شد:

تقدیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از رئیس دادگستری شهرستان

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همزمان با هفته گرامیداشت قوه قضاییه، با رئیس دادگستری شهرستان قشم دیدار و از زحمات کارکنان دستگاه قضایی تقدیر به عمل آورد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، عادل پیغامی در این دیدار اظهار داشت: دستگاه قضایی در جامعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و مردم به واسطه اقدامات این مجموعه در راستای احقاق حقوق عامه، احساس عدالت و آرامش را تجربه می‌کنند.

وی ادامه داد: حفظ استقلال دستگاه قضا در مبارزه با مفاسد اجتماعی و اقتصادی، به مردم دلگرمی می‌دهد و در ایجاد جامعه نظام‌مند و قانون‌مدار، تاثیر مثبتی خواهد داشت.

به گفته پیغامی؛ اهمیت اقدامات و دستاوردهای دستگاه قضایی در جزیره قشم با توجه به لزوم حفاظت از بیت‌المال و اراضی ملی دوچندان است و خوشبختانه همدلی و تعامل خوبی در این زمینه بین مسئولین شهرستان وجود دارد و تاکنون نیز نتایج خوبی به نفع مردم جزیره حاصل شده است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی همه کارکنان دستگاه قضایی شهرستان قشم، خاطرنشان کرد: مجموعه قضایی شهرستان قشم نقش خود را در برقراری عدالت در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی ایفا کرده و امروز پناهگاه همه کسانی است که حقی از آنها تضییع شده است.

شایان ذکر است، هفتم تیرماه، سالروز انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت دکتر بهشتی و ۷۲نفر از اعضای حزب؛ جهت ارج نهادن به مقام والای قضاوت و تکریم از مقام شامخ شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی اولین مسئول دستگاه قضایی جمهوری اسلامی، روز قوه قضاییه نامگذاری شده است.