معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد:

توزیع کمک‌های اهدایی منطقه آزاد چابهار میان ۷مرکز درمانی بلوچستان

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ماسک، گان و مواد ضدعفونی میان ۷بیمارستان و مرکز درمانی بلوچستان تقسیم شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، محمد‌اکبر چاکرزهی اظهار داشت: مرحله اول کمک‌های اهدایی سازمان منطقه آزاد چابهار شامل ماسک، گان و مواد ضدعفونی منطقه آزاد چابهار میان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرهای اسپکه، ایرانشهر، فنوج، قصرقند، راسک، نیکشهر و چابهار توزیع شد.

وی افزود: این تجهیزات شامل ۱۸هزار ماسک جراحی و N95، ۱۱۰دست گان کرونا، ۵۸۰دست گان پزشکی و ۳۱۴هزار میلی‌لیتر محلول ضدعفونی می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: هم‌چنین ۲.۵میلیارد تومان کمک در راستای مسئولیت‌های اجتماعی منطقه به بیمارستان چابهار اهدا شده تا بخش ویژه رزرو بیماران کرونایی را راه‌اندازی کند.

چاکرزهی ادامه داد: این بخش ویژه با ۵۰تخت در فضایی جدا از بخش‌های اصلی بیمارستان تجهیز و راه‌اندازی شده و برای شرایط بحرانی و در صورتی که بخش اصلی کرونا داخل بخش بیمارستان جوابگوی تعداد زیاد بیماران نباشد، از آن استفاده خواهد شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار در پایان از مشارکت منطقه آزاد با یک بنیاد خیریه برای حمایت از اشتغال‌های خرد گفت و افزود: بنیاد خیریه مه‌بان با مشارکت منطقه آزاد چابهار درحال جمع‌آوری کمک و حمایت از اشتغال‌های خردی است که در کرونا آسیب‌پذیر شده‌اند؛ همچنین برای با توجه به شرایط کسب و کارها بیش‌از ۳۰۰نفر از صاحبان واحدهای تجاری منطقه آزاد چابهار اجاره‌بهاهای خود را تا پایان تعطیلات کرونایی بخشیده‌اند.