مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید میدانی از سطح جزیره تاکید کرد:

توسعه شبکه آبیاری قطره‌ای با هدف مدیریت بهینه آب و فضای سبز قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، مدیر امور شهری و روستایی سازمان، مدیر امور درگهان و مسئول ساماندهی سایت جزایر ناز، از فضای سبز شهر قشم، کمپ پارک‌ها و پروژه‌های عمرانی جزیره بازدید کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حمیدرضا مومنی در این بازدید با نظارت بر نحوه نگهداری فضای سبز و شیوه آبیاری و کاشت، بر لزوم  توسعه فضای سبز و  شبکه آبیاری تحت فشار و قطره‌ای با هدف مدیریت بهینه آب و نگهداشت بهتر فضای سبز تاکید کرد.

همچنین در ادامه این بازدید، دستور تسریع در ساخت و اجرای پروژه فاز دوم پارک جنگلی گلستان با هدف ارتقای سرانه فضای سبز شهری و زیباسازی منظر محیط زیستی قشم توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صادر شد.

بررسی پروژه‌های روشنایی و نورپردازی سطح شهر قشم، قسمت دوم این بازدید بود. انجام عملیات نورپردازی در میدان حافظ و نخل زرین از برنامه‌های مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم تا پایان اردیبهشت‌ماه می‌باشد.

نظارت بر انجام به موقع و شیوه جمع‌آوری نخاله‌های شهری، از دیگر اهداف این بازدید بود که بر جمع‌آوری سریع پسماندها از فضای شهری به دلیل شروع فصل گرما و ضدعفونی مرتب منبع‌های جمع‌آوری زباله در ایام شیوع بیماری فراگیر کووید‌۱۹ تاکید شد.

همچنین، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در سایت تفریحی جزایر ناز، به بررسی شرایط و ساماندهی این مکان پرداخته و از پروژه‌های عمرانی در جریان این منطقه و سایر کمپ پارک‌های جزیره بازدید کرد.