معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد:

تکمیل زنجیره محصولات پروتئینی در منطقه آزاد اروند

نخستین دهکده مواد پروتئینی با اعتبار 70میلیارد ریال در منطقه آزاد اروند به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه آزاد اروند در آیین بهره‌برداری از دهکده مواد پروتئینی گفت: این دهکده عرضه مستقیم کالا را شامل می‌شود؛ خوشبختانه ما بزرگترین کشتارگاه جنوب غرب کشور را در منطقه داریم.

سیدعلی موسوی افزود: محصولات این دهکده به صورت مستقیم از این کشتارگاه تامین و در این دهکده بسته‌بندی و به صورت مستقیم با قیمت مناسب بین شهروندان توزیع می‌شود.

وی هدف از افتتاح این دهکده را تنظیم بازار عنوان کرد و اظهار داشت: تنظیم بازار را می‌توانیم از طریق عرضه کالا در کنار مواد پروتئینی با تخفیفات ویژه‌ای در مناسبت‌های مختلف، به سرانجام برسانیم.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ادارات صمت آبادان و خرمشهر، تعزیرات حکومتی و همچنین جذب سرمایه‌گذار در بخش خصوصی، می‌توانند در تنظیم بازار منطقه و استان نقش داشته باشند.

موسوی گفت: امیدواریم نخستین شعبه‌ای که اکنون به بهره‌برداری رسید، زمینه لازم برای شکل‌گیری شعبه های دیگر در سایر نقاط منطقه را فراهم کند.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه آزاد اروند افزود: این دهکده زمینه اشتغال برای ۳۰نفر به صورت مستقیم و ۷۰نفر به صورت غیرمستقیم را فراهم کرده است.