مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد:

ثبت آماری ۴۸۰۰پرونده واردات در منطقه آزاد قشم

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از ثبت آماری 4800پرونده واردات به ارزش بیش از 225میلیون دلار در این منطقه آزاد خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، هرمز امیری با بیان این مطلب، اظهار کرد: از این تعداد، بیش از ۱۴۱۸پرونده ثبت آماری شده مربوط به کالاهای مصرفی در جزیره قشم به ارزش تقریبی بیش از ۳۷میلیون دلار است.

وی ادامه داد: همچنین دو هزار و ۹۵۰پروانه واردات کالای همراه مسافر نیز به ارزش تقریبی ۶۸میلیون دلار از ابتدای سال جاری در منطقه آزاد قشم صادر شده است.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در این مدت بیش از ۲۳میلیون دلار برای واردات مواد اولیه و قطعات شرکت‌های تولیدی در قالب ۱۳۷پرونده ثبت آماری، تخصیص یافت.

امیری اظهار داشت: همچنین ۱۳۹پرونده ثبت آماری به ارزش بیش از‌ ۹۶میلیون دلار نیز برای واردات ماشین‌آلات مربوط به خطوط تولید واحدهای صنعتی اختصاص یافته است.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین ارز تخصیص یافته برای واردات از ابتدای سال جاری‌ مربوط به ماشین‌آلات خطوط تولید و مواد اولیه و قطعات مورد نیاز شرکت‌های تولیدی است که نشان دهنده حرکت روبه رشد فضای تولید در جزیره قشم می‌باشد.