در نشست دکتر مظفری با مسئولین قوه قضاییه در جزیره کیش مطرح شد:

حضور سرمایه‌گذاران توانمند و تراز اول کشور در منطقه آزاد کیش

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با همکاری و همدلی تمام دستگاه‌های اجرایی و اقدامات موثر در حوزه‌های مختلف، سرمایه‌گذاران توانمند و تراز اول کشور در این منطقه سرمایه‌گذاری می‌کنند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، نشست صمیمانه مدیرعامل و برخی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش با یاسین مطهری‌زاده رئیس دادگستری کیش به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه در ساختمان دادگستری کیش برگزار شد.

غلامحسین مظفری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ازجمله شهید بهشتی معمار و بنیانگذار سیستم قضایی کشور، این دیدار را فرصتی برای گرامیداشت هفته قوه قضاییه مغتنم برشمرد و اظهار داشت: قوه قضاییه کیش همراه و همگام با سازمان تلاش می‌کند امنیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در این منطقه برقرار شود.

وی افزود: همراهی و همدلی دستگاه‌های اجرایی مستقر در این منطقه باعث شد بخشی از پروژه‌ها که در سنوات گذشته نیمه‌تمام رها شده بودند، تعیین تکلیف شوند و فعالیت‌های خود را از نو آغاز کنند.

مظفری بر انجام اقدامات موثر پروژه‌های زیرساختی کیش اشاره کرد و گفت: پروژه‌هایی که سازمان منطقه آزاد کیش متولی آن بود، بعد از مدت‌ها با سرعت و شرایط مناسب، فعالیت‌های خود را مجددا آغاز نمودند.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش بر ضرورت اقدامات عمرانی و سرمایه‌گذاری مجموعه‌های «پولی، مالی و اقتصادی کشور» در جزیره هندورابی تاکید کرد و افزود: یکی از اولویت‌های اصلی سازمان منطقه آزاد کیش، فراهم نمودن مقدمات سرمایه‌گذاری در این پروژه عظیم کشور است.

وی درخصوص تعیین تکلیف پروژه شهر آفتاب کیش گفت: ضمن این که بانک‌های پارسیان و آینده در این پروژه سهیم هستند، بخش عمده مشکلات آن حل شده و تلاش می‌کنیم این پروژه به شکل مناسب فعالیت خود را از نو آغاز کند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با لغو معافیت مالیاتی مناطق آزاد افزود: برای حفظ فلسفه وجودی مناطق آزاد، معافیت مالیاتی نباید لغو شود و از نظر حقوقی موضوع در حال پیگیری است.

یاسین مطهری‌زاده رئیس دادگستری کیش با بیان این که راه‌اندازی سیستم خدمات الکترونیکی قضایی باعث کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی زمان مراجعه‌کنندگان به این مجموعه شده است، گفت: تاکنون ۲۶هزار پرونده وارده و تعداد ۲۷هزار پرونده مخدومه داشتیم که از این تعداد یک هزار و پانصد پرونده نیز به سازش منتج شده است.

گفتنی است، در نشست صمیمانه به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه که با حضور غلامحسین مظفری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، سید محمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه مدیریت، ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی، سیدعلیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل و محمود افتاده مدیر حقوقی، املاک و قراردادهای سازمان منطقه آزاد کیش، ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با یاسین مطهری‌زاده رئیس دادگستری کیش، محمد عباسی دادستان عمومی و دادگاه انقلاب در دادگستری کیش و همکاران این مجموعه برگزار شد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اهدای لوح تقدیر از تلاش و زحمات این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.