جهت حمایت از کارگران آسیب‌دیده از کرونا انجام ‌می‌شود:

حمایت معیشتی از ۵۸کارگر قشمی در روز جهانی کار و کارگر

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم از تهیه 58بسته معیشتی برای کمک به اقتصاد آسیب‌دیده کارگران، ناشی از شیوع بیماری کووید‌19 و تامین بخشی از مایحتاج آنها در ماه مهمانی خدا خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، سلیمان رنجبری ضمن تبریک هفته کار و کارگر عنوان داشت: این مجموعه هر سال به مناسبت روز کار و کارگر اقدام به برگزاری همایش تجلیل از کارگران منتخب جزیره می‌کرد، اما امسال به دلیل شیوع بیماری فراگیر کروناویروس و تعطیلی تمامی همایش‌ها و جشنواره‌ها، امسال هزینه‌های این همایش به تهیه بسته‌های معیشتی اختصاص یافت.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درخصوص تامین نیازهای اساسی خانواده‌های آسیب دیده در ایام کرونا و با عنایت به حلول ماه مبارک رمضان، این بسته‌ها شامل کالاهای اساسی و مصرف روزانه خانوار، به مناسبت روز کار و کارگر بین خانواده‌های نیازمند توزیع می شود.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: امید است انجام این طرح حمایتی با همکاری معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم و مدیریت پشتیبانی بتواند بخشی از نیازهای این ۵۸خانواده را در ماه مهمانی خدا تامین کند.