دیدار نوروزی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با مسئولان قضایی، انتظامی و امنیتی قشم

جمعی از مسئولان قضایی، انتظامی و امنیتی شهرستان قشم با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دیدار کردند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حمیدرضا مومنی در این دیدار با تقدیر از زحمات و تلاش‌های همه نیروهای انتظامی و امنیتی و پرسنل خدوم دستگاه‌های قضایی مستقر در جزیره قشم در طول سال گذشته، سالی پربار و توام با سلامت و موفقیت برای آنها آرزو کرد.

براساس این گزارش، مسئولان حاضر در این دیدار نیز با تشکر از رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به خاطر حمایت‌های بی‌شائبه ایشان از همه دستگاه‌های قضایی، انتظامی و امنیتی قشم، برای مدیریت و کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم سلامتی و توفیق هرچه بیشتر در ارائه خدمات به مردم جزیره قشم در سال جدید آرزو کردند.

در این دیدار که مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل و مشاور انتظامی امنیتی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز حضور داشتند، آخرین اقدامات این سازمان درخصوص پیشگیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا در سطح جزیره بررسی و نقطه نظرهای مسئولان قضایی، انتظامی و امنیتی شهرستان قشم درباره این اقدامات مطرح شد.

گفتنی است، سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز بحران شیوع ویروس کرونا در کشور با تشکیل ستاد بحران کرونای قشم همه امکانات و نیروهای خود را تحت مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم در اختیار این ستاد قرار داده است که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

? اهدا بیش از ۳۰۰دست گان (لباس ویژه پزشکی) به کادر درمان بیمارستان پیامبر اعظم(ص)

? تامین بیش از ۲۹۰هزار لیتر آب ژاول برای گندزدایی سطح شهر قشم توسط ۴۰نیروی خدماتی سازمان

? تامین ۴۰هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده برای گندزدایی سطح روستاهای قشم

? توزیع رایگان ۶۰۰هزار ماسک معمولی (سه‌لایه کشی)

? توزیع رایگان ۶۰۰عدد ماسک کاسه‌ای‌N95

? توزیع رایگان ۳۰دستگاه تب‌سنج

? اختصاص بیش از ۱۶۰تخت بیمارستی به بیماران مشکوک به داشتن ویروس کرونا در قشم

? نصب ۶۰بنر اطلاع‌رسانی و آموزشی با موضوع کرونا در مجتمع‌های تجاری و مراکز پرتردد