مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

راه‌اندازی پردیس دانشگاهی شماره‌۲ دانشگاه علوم پزشکی ایران در منطقه آزاد اروند

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از راه‌اندازی پردیس دانشگاهی شماره2 دانشگاه علوم پزشکی ایران در این منطقه خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، اسماعیل زمانی افزود: روز گذشته (۱۶اردیبهشت‌ماه) تفاهم‌نامه‌ای با دکتر جلیل کوهپایه‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور فرماندار ویژه آبادان، معاونین و اعضای هیات علمی این دانشگاه منعقد گردید.

وی با اشاره به اعزام هیاتی برای ارزیابی و چگونگی اجرایی شدن این تفاهم‌نامه به منطقه آزاد اروند در هفته آینده، اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی پردیس خودگردان دانشگاهی در اروند، کمک به ارتقای سطح علمی و آموزشی جوانان بومی در رشته‌های مورد نیاز منطقه، ایجاد، تکمیل و تجهیز مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی، جذب دانشجویان داخلی و خارجی در رشته‌های دندانپزشکی، داروسازی و پیراپزشکی است.

زمانی ادامه داد: دندانپزشکی در مقطع دکتری و فوق دیپلم تکنسین سلامت دهان و دندان در اولویت رشته‌های مذکور است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پایان خاطرنشان کرد: در تفاهم‌نامه‌ای که فی مابین سازمان منطقه آزاد اروند و دانشگاه علوم پزشکی ایران منعقد شد، همچنین به ارتقای سطح مسائل علمی، آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه بهداشت و درمان برای منطقه توجه ویژه‌ای شده است‌.