مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد:

رسیدگی به ۶۹درصد درخواست‌های مردم جزیره از سوی سازمان منطقه آزاد قشم

مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: 69درصد درخواست‌های ارائه شده از سوی مردم جزیره قشم به رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اقدام و نتیجه آنها به درخواست‌کنندگان اعلام شده است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، نریمان توکلی جویباری با اعلام این مطلب افزود: تعداد کل این درخواست‌ها ۱۰۸فقره بوده است که به‌ ۷۴درخواست یعنی ۶۹درصد آنها از سوی سازمان منطقه آزاد قشم پاسخ لازم داده شده است.

وی گفت: ۲۰درصد کل این درخواست‌ها یعنی ۲۲درخواست را هم به علت اینکه مدارک و مستندات لازم از سوی درخواست‌کنندگان ارائه نشده است و به محض تکمیل مدارک از سوی درخواست‌کنندگان، اقدام لازم را برای اجابت خواسته‌های آنان انجام خواهد شد.

به گفته توکلی، ۱۲درخواست باقی مانده هم که معادل ۱۱درصد کل درخواست‌هاست نیز در دست بررسی کارشناسان ذیربط در سازمان است تا به نحو مقتضی به آنها پاسخ داده شود.

مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درباره محتوای درخواست‌ها گفت: اهم درخواست‌ها مربوط به تقاضای زمین برای اجرای پروژه‌ها در زمینه‌های مسکونی، فرهنگی، ورزشی، عمرانی، تولیدی، صنعتی، فضای سبز و مانند اینها بوده است.

به گفته وی، درخواست برای اشتغال، کسب مجوز برای راه‌اندازی کسب و کار و تمدید مجوزها از دیگر درخواست‌های ارائه شده به رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بوده است.

توکلی همچنین از دیدارهای جداگانه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با حدود ۱۰۰نفر از فعالین حوزه گردشگری و همچنین حدود ۷۰نفر از فعالین حوزه‌های صنعت، شیلات و دامداری جزیره قشم خبر داد و گفت: در این دیدارها مسائل و مشکلات این حوزه‌ها از سوی این فعالین مطرح و پاسخ‌های لازم از سوی مدیرعامل و سایر معاونان و مدیران ذیربط  سازمان ارائه شد.

وی یادآور شد: درخواست‌های مردمی شخصا توسط خود درخواست‌کنندگان در دیدار چهره به چهره رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با مردم که در اواخر سال گذشته در محل مرکز بین‌المللی رشد قشم صورت گرفت، به سازمان ارائه شد.

مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با توجه به عنایت خاص مدیرعامل محترم به رسیدگی به درخواست‌های مردم جزیره قشم، به زودی دیدار مردمی ایشان یا به شکل سابق یعنی چهره به چهره یا جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خاطر شیوع ویروس کرونا در قالب ویدیو کنفرانس برگزار خواهد شد.