مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم‌ بیان داشت:

رفع برخی دوگانگی‌های حاکمیتی با صدور اسناد حدنگاری شده در جزیره قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با حل مشکل اسناد منطقه آزاد قشم امروز، روز خوبی برای مردم جزیره است و صدور اسناد حدنگاری شده در قشم، موجب رفع برخی دوگانگی‌های حاکمیتی است.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، عادل پیغامی با اعلام این مطلب اظهار کرد: از هماهنگی و همکاری تمام دستگاه‌های استان به‌ویژه قوه قضاییه و استانداری تشکر می‌کنم و این موضوع گواهی است بر تعامل خوبی که میان سه قوه در راس نظام نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: صدور اسناد حدنگاری شده در جزیره قشم، پایه‌ای برای رفع برخی دوگانگی‌های حاکمیتی است که منجر به بروز مشکلاتی برای مردم شده بود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم همه دستگاه در خدمت به مردم موفق باشند و منطقه آزاد قشم نیز در دوره جدید با همکاری و تعامل ویژه با همه دستگاه‌های استان، خدمت بیشتری به مردم برساند.

شایان ذکر است، روز یکشنبه (۲۱خردادماه) در جلسه‌ای با حضور استاندار و ردیس دادگستری هرمزگان، ۲۹فقره سند مالکیت حد نگاری شده مناطق آزاد و و ویژه اقتصادی قشم به رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تحویل داده شد.