سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد:

رونمایی از یکصد فرصت سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد کیش

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه در صورت کاهش بروکراسی‌های اداری، کیش بهشت کارآفرینان می‌شود، گفت: در ایام‌الله دهه فجر از یکصد فرصت سرمایه‌گذاری در جزیره کیش رونمایی می‌گردد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، محمدرضا نوایی‌لواسانی با تاکید بر اینکه بوروکراسی‌های اداری در جذب سرمایه‌گذار باید به حداقل برسد، اظهار داشت: فرآیند کسب و کار و تجارت در مناطق آزاد باید همانند نام خود، آزادتر از سرزمین اصلی باشد.

وی افزود: اگر بوروکراسی‌های اداری به حداقل ممکن برسد و فرآیندهای سرمایه‌گذاری به‌ویژه در جزیره کیش در حوزه سرمایه‌گذاری ساده، هدفمند و شفاف شود؛ خود به خود شعار بهشت کارآفرینان محقق می‌شود.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به استقبال از حضور علاقه‌مندان جهت سرمایه‌گذاری در جزیره کیش بیان کرد: برای اولین بار در ایام‌الله دهه فجر یکصد فرصت سرمایه‌گذاری جزیره کیش، در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منطقه آزاد کیش منتشر می‌شود؛ در همین راستا یک فراخوان عمومی جهت دعوت از شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری برای سرمایه‌گذاری منتشر شده است.

نوایی‌لواسانی با تاکید بر لزوم شفافیت در جزیره زیبای کیش و آگاهی‌رسانی به علاقه‌مندان در جهت فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ادامه داد: در حال تدوین برنامه‌ای هستیم که سرمایه‌گذاران بدون مراجعه‌ی حضوری، فرصت‎های سرمایه‌گذاری را رصد کنند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در پایان، بر آمادگی سازمان متبوع خود جهت حضور سرمایه‌گذاران در این منطقه و تسهیل امور اداری تاکید کرد.